CONCEPTAANBOD
 

HOMEPAGE
 

WIE ZIJN WIJ?
 

CONCEPTAANBOD
 

CONTACT
 


 


 


 


 

                    
LINKS
 
Webbouw
                



Conceptaanbod
 
- Overlijdensrisicoverzekering met toevoeging in de uitkeringfase. Weinig implementatiekosten, zeer onderscheidend. Maatschappelijke impact. Zorgt voor veel publiciteit. Eenvoudig implementeerbaar.
- Zorgverzekering met toevoeging. Voorziet in daadwerkelijke behoefte patiënten. Implementatiekosten hoog. Maatschappelijke impact. Zorgt voor zeer veel publiciteit Vraagt om opzet van apart administratief systeem. Zeer innovatief.
-
Rechtsbijstandverzekering met toevoeging door iets weg te laten. Weinig implementatiekosten. Voorziet in daadwerkelijke behoefte van doelgroep.
- Microverzekeringen t.b.v. agrarische bedrijven in opkomende markten. Maatschappelijke impact. Een goed product om nieuwe markten te betreden. Kennis/ervaring van agrarische verzekeringen is een pre.
- Bankrekening. Naderhand doen wat nu wordt nagelaten. Voorziet in latente behoefte van grote doelgroep.
- Spijt. Een website voor mensen met spijt. Brengt mensen weer bij elkaar.
- 4 persoonsbootje. Zeer eenvoudig te transporteren. Onderhoudsvrij.

Iets toevoegen door iets weg te laten of iets toevoegen wat is weggelaten? De voorbeelden hierboven hebben gemeen dat de innovatie beperkt is gebleven tot slechts een geringe “renovatie” van het bestaande product. Dat heeft zo zijn voordelen. Bekendheid met de markt en het productieproces, er is een bewezen vraag naar het type product. De naamsbekendheid hoeft niet opnieuw te worden opgebouwd en de ontwikkel- en implementatiekosten blijven beperkt. Kortom, voldoende kansen en niet al te grote risico’s!